Robinson 2009

 
Oj vart tog helgen vägen? Nu är det redan Måndag.
I lördags var vi i Kungälv och fixade bilen. Nu äntligen funkar den. Det var min väns sambo som hittade felet och kunde åtgärda det på nolltid.....sicken karl ;)
Sen på kvällen var det ju första avsnittet av Robinson. Och jag upptäkte till min förvåning att det var 2 personer som jag kände som var med. Mika Svensson och jag jobbade tillsammans i kontrabaren på Konserthuset för jätte många årsedan. Eric Blomqvist är en kompis kompis och en gammal oskyldig flirt.

Sitter nu och njuter av min frukost efter den brutala starten i morse, med skuts av man till jobbet ;) Fast det var inte så farligt. Snart blir det våffelkalas hos Babette. Vad roligt det ska bli! Nu var det väldigt längesedan vi sågs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0