Jobbe

Har precis kommit hem från jobbet där jag idag gjort ett litet gästspel (11-18). Kul ändå att vara tillbaka och bra för barnen att få vara lite med Pappa D. Var lite nervös innan och tänkte att jag inte skulle komma ihåg någonting, men det är ju helt sjukt vad jag har jobbat på idag. Känns ju nästan som jag aldrig varit borta....lite läskigt faktiskt.
Nu är det inte långt kvar tills jag går tillbaka på heltid. (Juni) Tills dess blir det nog lite strö jobb...gött att man kan dryga ut kassan lite oxå ;-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Så snart är det allvar för dig med?! ;-) Ja, det är bra att ha lite extra ibland. Föräldrapenningen blir man ju inte rik på riktigt.

2009-03-29 @ 09:30:02
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: Maggie

Nä du, det är tight med stålar varje månad. Antar att du vet hur det är ;-)

2009-03-29 @ 20:25:02
URL: http://fisungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0