Resa



Wiieee!! Nu har jag äntligen bokat! Hela familjen ska åka iväg på en lång weekend till Gdansk i Polen. Vi har pratat om att vi ska åka dit i flera år (har hört så gott om det) och nu äntligen blir det av. Hittade grymt bra priser med Wizzair och så har jag ju mitt personalkort så jag kunde boka billigt boende ;) Hela kalaset gick på 2900:-, tur och retur plus fyra nätter!!!! Det fanns även ett hotell mitt inne i stan, men vi valde ett som låg vid stranden/marinan och som dessutom hade inomhus pool. Kändes lite roligare för barnen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter ju jättetrevligt!! Skönt att komma iväg lite också.

2009-02-14 @ 18:33:07
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: systeryster

Vad kul att ni bokat resa! Och vilket pris! Jag såg att det skulle bli fint väder på måndag, kanske slottskogen skulle vara kul? Puss

2009-02-14 @ 19:39:13
Postat av: Maggie

Mia- Ja, det ska bli jätte kul, och skönt att få lite miljöombyte ;)

2009-02-16 @ 09:26:31
URL: http://fisungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0