Onsdags shopping

Vilken dag det blev! Jag hade en dejt idag med Linda och hennes lilla Elsa. Vi hade bestämt att vi skulle ta en tur till Kungsmässan och kolla lite i affärer. Det är ju helt underbart där, lungt och skönt, snyggt och städat och inte alls samma stress som i Nordstan. Men hon var väldigt tidig (hade sagt ca 10:30) kom redan 09:20. Då kom frågan:
Linda-Ska vi åka till Ullared istället?
Jag-Jaa, vilken bra idé
Så vi drog med våra små skruttar och åkte ivag i ilfart. Skulle ju hämta Tim på dagis kl 14 så här var det snabba ryck. Men vi hann...utan att ens bli stressade. Kanske berodde det på att det var jätte lite folk där nere, inte ens fullt på parkeringen utanför ingången. Grymt bra!
Nu sitter jag i soffan och slappar. Barnen sover och jag har precis kollat Top Model. Hade ingen direkt favorit denna gången men tyckte ändå det var helt rätt att McKey vann.
Ska snart kolla med min man när han hade tänkt komma hem (om han kommer hem) Han är ute och festar ivkäll och lyssnar på grymt bra artister på Musikens Hus. Vill också vara med ;)
Nepp, nu ska jag knoppa! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: s

2009-02-11 @ 22:40:54
Postat av: systeryster

Du e grym! Nu måste jag oxå blogga ;) Kollar på ett program om sjuklig fetma, och kom på att jag har en dajm i skafferiet, mmm...

Natti natti

Puss

2009-02-11 @ 22:44:13
Postat av: Mia

Så roligt att bara impulsåka så där. Hoppas du fick med dig mkt hem. :-)

2009-02-13 @ 18:41:09
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: Maggie

Mia: Ja, visst är det roligt ;) Det blev en del men inte överdrivet mkt. Hann ju inte gå så länge. Men jag e nöjd ändå :)



Systeryster: Haha, känner igen detta. Själv satt jag och kollade på Du är vad du äter samtidigt som jag tryckte i mig två vita rostmackor med massor av smör och ost på :)

2009-02-13 @ 20:07:50
URL: http://fisungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0