Baby och Barn mässan 09


Åh vad jag tycker det är roligt att gå på mässor. Ännu roligare när man kan komma in gratis ;) Tack Linda!!! Denna helgen pågår Baby och Barn mässan. Jag tyckte faktiskt att den var bra i år. Tidigare år har den varit alldeles förliten och man har gått igenom på max 1h, nu var det lite fler utställare.Fast den skulle lätt kunna vara större. Nallesjukhuset fanns på plats även i år och Tim tog med sig Pingu, för omplåstring, han hade gått sånder lite under armen. Runt hörnet på Nallesjukhuset kunde man köra fräsiga lådbilar, här var Timpa verkligen i himmelriket. Han har varit en stor kille idag. Inget bråk och skrik och inga rymmningar. Kändes jätteskönt att det funkade så bra :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, önskar att jag inte jobbat denna helgen, för då hade jag åkt direkt. Får bli nästa år istället.

2009-03-01 @ 10:16:58
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ja, det var roligt. Men det kommer ju som sagt fler tillfällen :)

2009-03-02 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0